22 лютого
2019 року у приміщенні гімназії селища Братське
для вчителів зарубіжної літератури проведено студію педагогічних ініціатив з теми «Реалізація наскрізної змістової лінії
«Громадянська відповідальність» при вивченні зарубіжної літератури шляхом
використання інтерактивних форм роботи». Своїм досвідом поділися Тихонюк Ольга
Вікторівна, учитель гімназії селища Братське, Козинець Світлана Володимирівна,
учитель Петропавлівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, Колеснікова
Алла Михайлівна, учитель Іванівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.А
Сірик Ірина Олегівна, учитель Камʼяно-Костуватської загальноосвітньої школи
І-ІІ ступенів, ознайомила присутніх із
посібником для вчителя «Громадянська
відповідальність. 80 вправ для формування громадянської та соціальної
компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів» та
посібниками серії «Живемо в
демократії».
Учасники студії переконалися, що розвиток
соціальної та громадянської компетентності може відбуватися через навчання на трьох
рівнях: засвоєннязнань про громадянську відповідальність
(«навчання про»), розвиток розуміння і ставлення до
громадянськоївідповідальності («навчання для розвитку розуміння та формування
ціннісних ставлень»), а такожчерез здобуття практичного досвіду громадянської
відповідальності («навчання через досвід»).
Немає коментарів:
Дописати коментар