27 жовтня 2021 року проведено онлайн-семінар для учителів історії та правознавства «Формувальне оцінювання на уроках історії»», метою якого було розкрити сутність та переваги формувального оцінювання, відпрацювати навички використання різних форм, технік та методів.
Під час семінару вчителі проявляли себе в ролі
професіонала, консультанта, координатора, психолога, партнера, вихователя,
фасилітатора. Учасники самостійно
виконували вправи, які дозволили розсунути межі
навчальної програми, спланували роботу з вивчення даного питання.
Якщо ж провести аналогію з кулінарією, то
формувальне оцінювання – процес приготування страви. Поки кухар готує, він може
куштувати страву, додавати гостроти, солі, доварити чи досмажити продукти до
більшої готовності. У процесі можна вдосконалити страву. Коли ж вона подана до столу, і змінити вже нічого не можна, бо гості куштують – то це підсумкове оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар