вівторок, 26 травня 2020 р.

Інтернет – семінар «Кейс – уроки як новий тренд в освіті»


Життєва компетентність –  це здатність людини розв’язувати життєві проблеми.
                       І.Г. Єрмаков







Категорія учасників: учителі української мови і літератури

Мета: підвищити професійний рівень учителів української мови і літератури; розвивати творчість та активність у використанні сучасних педагогічних методів; стимулювати бажання підвищувати професійну майстерність.

Завдання:
• ознайомити учасників семінару з кейс – методом;
• розвивати творчі здібності педагогів;
• активувати процес самовдосконалення та самоосвіти.

На всіх етапах розвитку освіти основним завданням було і залишається підвищення рівня професійної майстерності педагогів. Суспільству нині потрібен учитель, який міг би оновлювати, удосконалювати зміст своєї діяльності. Упоратися з цим завданням можна лише за умови підвищення педагогічної майстерності. Для цього треба активно брати участь у роботі методичних заходів, проходити курси підвищення кваліфікації, займатися самоосвітою та самовдосконаленням.
Семінар має на меті допомогти нам наблизитися до педагогічної майстерності. Під час семінару будуть використовуватимуться здебільшого матеріали, за допомогою яких Ви ознайомитеся з використанням кейс-методу в  освітньому процесі.
Заповніть, будь ласка, анкету  «Що я знаю про кейс-метод?».
Опрацювавши матеріали семінару, ви повинні дати відповіді на питання:
ü У чому сутність кейс-уроку?
ü Що дає кейс-урок учням?
ü Яка користь кейс-уроку для вчителя?
Виконайте перше завдання.


     Із якими  словами   асоціюється  у Вас поняття «кейс», «кейс-технологія»? Своїх асоціації запишіть на дошці оголошень.

Що таке кейс-метод? Спробуйте дати визначення цьому терміну.

       Що таке кейс-урок? Про це Ви можете дізнатися, переглянувши відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=tQI_9oJbkZA
        Робота над кейсом має 3 фази роботи: до заняття, під час заняття, після заняття. Про розподіл функцій між педагогом та учнями під час застосування кейс-методу Ви дізнаєтеся, коли виконаєте наступне завдання.


Звичайно, кейс-метод не принесе користі, якщо його відірвати від решти навчального процесу. Він має застосовуватися нарівні з іншими методами викладання. Виконавши наступне завдання, Ви дізнаєтеся про методи, інтегровані в метод «кейс-стаді».

Кейс-метод призначений для розвитку в учнів умінь самостійно приймати рішення і знаходити правильні та оригінальні відповіді на проблемні питання. Основна мета використання – формування життєвих компетентностей учнів.

Перевагою кейсів є можливість оптимально поєднувати теорію і практику, він сприяє розвитку вміння аналізувати ситуації, оцінювати альтернативи, вибирати оптимальний варіант і планувати його здійснення. Виконавши наступне завдання, Ви дізнаєтеся про переваги та недоліки кейс-методу.


Як використовується на уроках кейс-технологія можна дізнатися переглянувши матеріали за посиланням:
https://urok-ua.com/keys-urok-problema-bezduhovnosti-lyudini-zasliplenoyi-pragnennyam-do-nazhivi-obraz-gerasima-kalitki/

І на завершення хотілося б порадити колегам не боятися використовувати кейс-метод, так як він спрямований не стільки на засвоєння конкретних знань або умінь, скільки на розвиток загального інтелектуального і комунікативного потенціалу  учнів.
У коментарях дайте відповіді на питання:
ü  У чому сутність кейс-уроку? 
ü Що дає кейс-урок учням?
ü Яка користь кейс-уроку для вчителя?

3 коментарі: